Ledig, ledig, ledig:-)

2010-05-28 | 14:23:06
Hemtentan är inlämnad, omtentan är skriven och jag gick ur salen med ett leende, känns som jag klarade den den här gången.  Firade med ett besök på älskade Panduro, snart blir det till och pyssla ihop ett nytt halsband. Passar på att ta det lugnt och pyssla om mig lite. Jag fortsätter på min nya No 'Poo-bana och sitter därför just nu med ägg, honung och citron i håret, det kommer bli så mjukt och fint. Tur att vi köper honung på trekiloshink:-) Har beställt lite prover från TiKey också, naturligt är bra!
Funderar på om man ska ta och packa ner lillskrutt och nallen i vagnen för en snabbvisit på Björns senare? Såg ju ut som att rätt många av oss gamla räfvar skulle dit, så då skulle vi kanske faktiskt träffa folk vi känner. Får se vad maken tycker...


//Catrin

Kommentarer


» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:


Kommentar:


Trackback