Påsk och 14 timmars sömn

2011-04-24 | 09:16:13
Mamma drog till landet och delegerade ansvaret för att jag och syskonen skulle få en anständig påsklunch till mig, trots att jag varken är äldst, mest andligt utvecklad eller bäst på att laga mat av oss. Dock är jag mamma så det var väl därför. Mätta blev vi iallafall:-)

Påsklunch. Lava fixar dekorationerna.

 

Provar alla tofsarna från Fridas påskägg på en gång.


Påsk och inflyttningspresenter från Frida. Observera Lava-chokladen från Kanarieöarna.

 

När vi efter mycket mat och mys eskorterade dem till tåget somnade Lava i vagnen. Då var klockan fem på eftermiddagen. När vi kom hem fortsatte hon sova som en tok i vagnen. Jag chansade och väckte henne inte.
Halv åtta flyttade jag över henne till sin säng. Sju i morse vaknade hon och har varit jättemysig och fnissig hela morgonen. Hon fnissar när hon smörjer sina ben, när hon äter yoghurt, och sympatifnissar med mig när jag fnissar åt Ketchupmamman. Hon sjunger och står uppochner i soffan och ler.
14 timmars sömn hade tydligen god effekt på humöret.  Måste prova någon gång...

Kommentarer
milla

Hej darling <3

uppdatera nu! Älskar ju din blogg!

2011-06-01 @ 10:20:52


» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:


Kommentar:


Trackback