Bävan...

2012-01-25 | 11:39:37
Godmorgon!

Här sitter jag med mitt Kränku-te och bävar inför resten av mitt liv.



Imorrn börjar sista terminen. Vi har faktiskt haft lov nu ett par veckor. Mycket, mycket välbehövligt kan jag säga. Kan verka tråkigt men jag har i princip sovit hela tiden som inte Lava har varit här. Känns som att jag sovit ikapp sovtiden jag förlorade under höstterminen.

Ambitionen var att jag skulle träna, sy färdigt massa saker, söka jobb, rensa i alla garderober. Istället har jag sovit. Och ätit sjukt mycket Ben&Jerrys. Och låtit Fredrik laga all mat. Och inte sytt nånting, däremot suttit i soffan och virkat två små amigurumisar. Ett akutläkarbesök, en antibiotikakur och ett häxigt grötomslag på mina stackars bihålor har jag hunnit med också.

Nu försöker jag förstå hur jag ska lyckas med den här sista terminen. En terapimiddag med lillebror ikväll får bli en början. Inte träffat honom sedan jul. Jag saknar mina människor! Har inte råd att åka till Milla, har inte lyckats få till nån lekdejt med Em eftersom alltid är det nån som är sjuk.

Lava kräks.

Jag lovar att jag imorgon ska skriva ett jättepositivt inlägg.




Kommentarer
Sandra- Med Bebis I Magen

SV

Åhh tack för att du delade med dej av din erfarenhet. Jag fick pröva den idag. Först kändes de bara skumt men efter ett tag blev de riktigt skönt.

Nästa vecka ska ja tillbaka och då ligga med den en längre stund :D

Å tack för gratulationen :D

2012-01-25 @ 19:22:01
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Milla

Längtar efter dig!

2012-01-26 @ 20:48:52


» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:


Kommentar:


Trackback