Tjoff så gick ett halvår...

2012-08-25 | 00:05:56
Jag skrev alltså här i januari sist... Det säger ju kanske nåt om hur våren var...
 
Efter stressen som sista året på syrralinjen innebar, då jag i slutändan var såpass sådär så att jag grät för att mjölken i kylskåpet gått ut i datum, så gick jag till doktorn som ville sjukskriva mig för utbrändhet. Så fan heller, tänkte jag som tyckte att det enda som kunde vara mer stressande än att gå i skolan, var att ha det kvar att göra.
 
Så med antihistamintabletter rasslande i fickan, ett gäng nervösa sammanbrott och en sambo som lyfte mig upp mig gång på gång när föll, så tog jag mig igenom sista praktikerna och kurserna och tog den där efterlängtade examen i juni. I KOSTYM (läs tid. inlägg)...
 
Nu är det mycket bättre. Lesson learned, lyssna inåt, be om hjälp och sudda bort illusionen om att man måste klara allt själv jämt.
 
Ta hand om er!

Kommentarer


» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:


Kommentar:


Trackback