Nästan natt...

2011-04-22 | 23:27:25
Fick hem min lilla skrutt idag igen. Vad mycket lättare det var den här gången:-) Hon fattar och vänjer sig mer och mer. Idag har vi laddat inför påsklunch med min syster och bror imorgon. Laddat innebär följande:


  • Gungat, åkt rutschkana och ritat i sanden i en och en halv timme.
  • Tokdäckat i vagnen (Lava).
  • Fyllt resterande delar av vagnen med mat på Coop (jag).
  • Jagat runt i halva Port 73 efter vattenfärger att måla ägg med. "Nää, de är tyvärr slut, men vi har de här skitfåniga vattenfärgstvättsvamppinnarna istället, prova dem.." WTF?
  • Åkt buss.
  • Diskat.
  • Provätit elva(!) prinskorvar (Lava).
  • Provdippat röran (jag). Funkar utmärkt med grillchips.
  • Pangat den prickiga påskrussinballongen som påskharen hängt upp i lampan.
  • Ljugit för barnet om att det finns något som heter påskhare.
  • Fredagsmyst framför nya "Nyckefiken"-filmen.
  • Läst Storm-Stina i skenet av den röda superlampan.
  • Ignorerat det faktum att jag borde sy gardiner.
  • Sjunkit ner i soffan med datorn.

Så nu borde jag väl gå och sova...  snart.

Kommentarer


» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:


Kommentar:


Trackback