Hemtenta och omtenta

2010-05-24 | 17:29:01
Jag känner att jag måste intala mig själv att jag verkligen är glad över att jag går den här utbildningen... Just nu är det inte så himla kul, vill bara ha sommarlov nu! Hemtentainlämning OCH världens största omtenta på fredag.

På lördag blir det i allafall nostalgitripp ner till Ösmo då årets största händelse i byhålan äger rum.. *trumvirvel*  Ösmo marknad!!! Alltid trevligt att gå och titta på alla små pyssel- och loppisstånd. Med lite tur finns där stickade barnkoftorna med applikationer på där, så vi kan köpa en ny till Lava. Den gamla favoriten är nu officiellt urvuxen och skänkt till bebis Agnes<3

Btw så hr jag sålt en Syster C-pryl:-) :-) :-)  En liten virkad flugsvamp. Bild kommer så fort Jonas laddat över dem från kameran.

//Catrin

Kommentarer


» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:


Kommentar:


Trackback