Sjukling och vetenskapsmetodik

2010-06-02 | 11:44:18
Det här suger ju! Lava har spytt halva morgonen, Jonas lasrar ögonen i morgon bitti och i skolan har vi ett grupparbete att göra som ingen har varken tid eller lust med. Riktigt dålig tajming... Snälla sommarlov, kom nu! Får så jäkla dåligt samvete när jag är hemma när vi har såna här kurser. Så, klagat klart...

Det positiva är att nu blir soffan tvättad, det är jättefint väder, vi har både kaffe och 81%-g choklad hemma, jag har värsta tjusiga bloggen, Lava är grymt söt när hon sover och man får många kramar utan att för den sakens skull behöva agera klätterställning när man har en sjukling hemma.

Jag ska förresten på 2, 5, 25 och 83-årskalas i helgen. Nån som har presentidéer? Tips tas tacksamt emot!

Kommentarer
N I N A

2 år: Lego är en underskattad leksak, jag var helt salig i lego när jag var mindre, så lego.



5 år: Flicka: Ett skötbord till hennes dockor. Pojke: Jag och min sambo köpte surfingbräda till hans tvillingbröder som precis fyllde 6år, alltså inga riktiga utan med frigolit, tror att det verkligen är uppskattat.



25 år: Hm.. om det är till en tjej tror jag hon skulle uppskatta ansiktsbehandling, till en kille... kanske en klocka eller massage?



83 år: Om det är en kvinna: ett presentkort på en hårsalong, så hon kan få färga och klippa håret. En man: En snygg modern med klassisk kavaj, inte allt för dyr kanske... H&M har mycket snyggt!



Hoppas det ger dig lite ideer :)

2010-06-02 @ 17:48:31
URL: http://nicaah.blogg.se/
Anonym

Hej! Vad roligt att du bloggar!! Herre vad mkt kalas då! Du kommer nog på nåt, du e grym ju.



Längtar tills den 11:e juli. Då är det två år sen!! Wow. Kram! /Emelie

2010-06-02 @ 18:34:48
emelie

Hej! Vad roligt att du bloggar!! Herre vad mkt kalas då! Du kommer nog på nåt, du e grym ju.



Längtar tills den 11:e juli. Då är det två år sen!! Wow. Kram! /Emelie

2010-06-02 @ 18:35:38
Jan Nordic

Söker du efter en verkligt originell present? Döp en stjärna och ge den till din älskade, din mor eller far. Paketet levereras gratis hem till dej i en elegant förpackning. Ett personligt certifikat, gratulationsbrev och en detaljrik stjärnkarta följer med.

Köp en stjärna på Online star register

http://osr.org/sv/

2010-07-26 @ 13:49:54
URL: http://osr.org/sv/


» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:


Kommentar:


Trackback