Tandläkare och semester

2010-07-27 | 14:58:15
Jag har från och till de senaste veckorna haft lite lagom ont i tand. Då jag tycker det är rätt obehagligt med tandläkare testade jag metoden att ignorera värken samt proppa i mig Ibumetin. Men att käka Ibumetin varenda dag känns inte helt okej så till slut tog jag mod till mig och bokade en tid. Var där idag och är helt lycklig. Fick beskedet att jag har fina, välskötta, hela tänder (röntgade tom för att vara säker), smärtan beror på spänningar och stress. Egentligen kom det väl inte egentligen som en överaskning, hade likadant för tre år sedan. Tandläkaren rekommenderade semester som botemedel, vilket passar alldeles utmärkt:-)

Vi åker äntligen till Malmjärn i morgon igen. Lava har tjatat och tjatat, " Jag vill åka till Mjamjam, mamma, jag vill åka till Mjamjam. Pappa följa med, mamma följa med, Ozzy följa med och Lava följa med. Anders komma och leka på mig då?"

Kommentarer
N I N A svarar

Tack så mycket :) Ja ja varkligen älskar vår soffa! Vi köpte den helt ny för bara 9.900kr ;)

2010-07-27 @ 16:31:48
URL: http://nicaah.blogg.se/


» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:


Kommentar:


Trackback