Tårta och gubbhattar

2010-04-26 | 21:34:36
Hipp hurra för maken idag! Tänk att man är gift med en 30-åring... Varför går åren bara fortare och fortare?
Ikväll blev det tårta med svärisarna. Lava hade varit och köpt en hatt till sin pappa för att tydliggöra att han nu kan klassas som gubbe. han blev glad vilket bekräftar påståendet:-)

Imorrn ska jag på obduktion:-/ Känns lite skumt, vet inte alls hur jag kommer reagera... Å ena sidan kan det vara tokigt intressant och jag blir helt lyrisk.  Å andra sidan kan jag svimma eller spy...  Återkommer med resultat...


Hoppas på att vinna en bloggdesign av Lavas syssling. Kolla in! http://nicaah.blogg.se/2010/april/tavling-1.html?_tmp=f9a46776069e05c74f3cf2fac22346f579c9d36f Hon är så duktig!


//Catrin





Kommentarer


» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:


Kommentar:


Trackback