Bryderier och broderier

2010-04-19 | 17:17:43
Det är måndag men bör vara onsdag? Jag har ju jobbat i två dagar redan? Idag var det hemmaplugg, satt och försökte förstå mig på den satans Nutritionsuppgiften vi ska göra på praktiken. Jag vill verkligen inte, kan vi inte bara få ha vår praktik i fred? Känns inte etiskt korrekt att behöva slita upp nån gamling för att väge denne och skriva upp allt den äter och dricker när den faktiskt inte behöver det. Bara för att vi ska visa att vi inser betydelsen av god nutrition. Det tycker jag vi kan göra på andra sätt...

Hann koppla av med en halvtimmes korsstygnsbroderi iallafall:-) Börjar bli lite stressad, den måste göras färdigt snart och jag har inte ens alla garner än...


//Catrin

Kommentarer


» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:


Kommentar:


Trackback